Blog

Blogy nám pomáhají pojmenovat si nové věci, které jsme se naučili a ozřejmit našim klientům nejčastější dotazy, které je zajímají. Sem tam se pochlubíme novým projektem nebo ukážeme, co se děje pod pokličkou naší agentury. A když hledáme do týmu nového člověka, toto je nástěnka, na kterou ten tendr zveřejníme.

Co je copywriting? #100slov #marketingslovnik

Copywriting je tvorba psaného obsahu, který má zaujmout a přesvědčit čtenáře, aby vykonali nějakou akci, například zakoupili produkt nebo se přihlásili k odběru. Jedná se o umění využívání slov k ovlivnění zákaznického chování. Copywriteři píšou texty pro reklamy, webové stránky, letáky, e-maily a sociální média. Cílem je upoutat pozornost a jasně komunikovat výhody nabídky. Dobrý …

12. září 2024 Číst více
Staň se nepostradatelnou součástí našeho týmu jako ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE!

Hledáme nového parťáka do našeho týmu v marketingové agentuře. Pokud máš chuť podílet se na zajímavých projektech, zvládáš multitasking a chceš růst v prostředí, kde si budou vážit nejen tvé dobře odvedené práce, ale i smyslu pro humor, pak pokračuj ve čtení. 👀 Co u nás budeš dělat? Jako asistent/ka obchodního ředitele budeš naším klíčovým …

5. září 2024 Číst více
Co je KPI? #100slov #marketingovyslovnik

KPI (Key Performance Indicator) je v marketingu klíčový ukazatel, který měří úspěch různých aktivit nebo dosahování specifických cílů. Jde o měřitelný údaj, který přesně ukazuje, jak efektivně se plní stanovené cíle (zvýšení návštěvnosti webu, zlepšení konverzního poměru, růst prodeje). KPI pomáhají sledovat pokrok marketingových strategií. Pomocí KPI můžete rychle identifikovat, co funguje a co ne. …

5. září 2024 Číst více
online nastroje tooly blog bricks agency Online nástroje v agentuře I. – Základní tooly, které nás drží v pohybu

Lidé, procesy, nástroje. Pokud tyto tři věci fungují ve správné rovnováze a ve vysoké efektivitě, každé podnikání směřuje k růstu. I u nás v agentuře jsme se o tom už nejednou přesvědčili. Nedávno jsme na tomto místě psali o tom, jak důležité jsou pro nás správně nastavené procesy a jak díky nim dosahujeme výsledků, o …

29. února 2024 Číst více
Pilíře Bricks-u? Tyto 3 věci rozvíjíme v týmu a hledáme na pohovoru

V poslední době pohovorujeme dost často. Ale nestěžujeme si, právě naopak. Agentura roste a do týmu tak potřebujeme nějakého nového človíčka: jednou tady, jednou jinde. Na Slovensku, v Česku, pro nové klienty i pro ty interní… A když je těch pohovorů během několika dní víc, začnete si všímat věcí, které jste předtím neviděli. V poslední …

9. ledna 2024 Číst více
Procesy! Strašidelné slovo, bez kterého se v agentuře neobejdete.

Když ve slušné společnosti vyslovíte větu: „Měli bychom si nastavit procesy“, následují dvě nejčastější reakce: panika a nezájem. Ti první si vždy vzpomenou, že ještě mají nevyřízené úkoly, které najednou nepočkají a nechají vás stát uprostřed zasedací místnosti i s vaší řečí o procesech. Ti druzí se vás budou ptát, jestli náhodou nemáme na práci …

28. listopadu 2023 Číst více
Voňavá, přírodní, relaxační – to jsou přívlastky našeho nového klienta

Začátek spolupráce s novými klienty je vždy fascinující zážitek. Tentokrát jde o (pro mě) jednoho z nejpříjemnějších klientů, a to doslova. Pod pojmem příroda, bio produkty, masáže, relax, pohoda a vůně hygge se skrývá neodolatelná vůně salonu BB Nature v Olomouci. Ne každý klient je se “sockami” (sociálními sítěmi) kamarád. Proto pani majitelka BB Nature …

3. listopadu 2023 Číst více
Chcete dobře nastavený marketing? Zaměřte se na konverze

Každý podnikatel bojuje v businessu se stejným (a velmi vážným) problémem: v jistém bodě zjistí, že potřebuje marketingovou podporu, ale nerozumí tomu, co to vlastně znamená. 🤷🏻‍♂️ Následně každý měsíc investuje nemalou částku do systémů, které ve výsledku přináší častokrát pouze nesrozumitelné grafy. A z těch není o nic moudřejší. Na co se zaměřit? Kliknutí? …

5. září 2023 Číst více
Chcete víc rezervací? 4 jednoduché věci v marketingu hotelů, které můžete dělat lépe

Už nějaký ten pátek děláme online marketing a mezi naše klienty patří i ti z oblasti hoteliérství, hotely v přírodě i ve městě, takže jednou z oblastí, kterým se věnujeme, je i marketing hotelů. Víme, že není hotel jako hotel, ale jedno mají všechny společné – klíčem k úspěchu je spokojený návštěvník, který bude nadšený z poskytnutých služeb. Jde …

9. dubna 2023 Číst více
4 rozdíly mezi začínajícím grafikem a grafikem ve verzi TURBO

S grafiky je to jako s klíčmi od dveří. Máš jich milión, ale až ten poslední, který zkusíš, zapadne. 🤷🏻‍♂️ Tento blog jsem začal psát tak trochu jako rozlučku a poděkování (a tak trochu jako inzerát, takže čtěte do konce.) 😉 Už brzo od nás totiž odchází náš nejzkušenější grafik/dyzajnér a jeden z prvních zaměstnanců …

10. února 2023 Číst více
6 profesí, které mě reklamka naučila vykonávat (najednou) 💪

Když se vás někdy v budoucnu šéf zeptá, co vás vaše práce naučila od doby, co jste nastoupili, neodpovídejte mu hned. Musíte za tím tušit past. 🕳🚶🏻‍♀️ A když řeknete, že opravdu hodně (jak jsem odpověděla já), může se stát, že vám o tom dá napsat blog. Nevadí, zvládneme. Nejprve však uvedu, že původní pozicí, …

11. ledna 2023 Číst více