Legionářská 1319/10
779 00 Olomouc
Blogy nám pomáhají pojmenovat si nové věci, které jsme se naučili a ozřejmit našim klientům nejčastější dotazy, které je zajímají. Sem tam se pochlubíme novým projektem nebo ukážeme, co se děje pod pokličkou naší agentury. A když hledáme do týmu nového člověka, toto je nástěnka, na kterou ten tendr zveřejníme.
4P marketingu jsou takzvané čtyři klíčové prvky, které firma používá k vytvoření úspěšné marketingové strategie. Jsou to: Produkt (Product): Co firma prodává, ať už jde o zboží nebo službu. Důležité je, aby produkt uspokojoval potřeby zákazníka. Cena (Price): Kolik zákazník za produkt zaplatí. Cena by měla odrážet hodnotu produktu a být konkurenceschopná. Propagace (Promotion): Jak …
Nikdy není příjemné zjistit, že se vám může zablokovat vaše Facebook stránka. Ale nezoufejte! Existují způsoby, jak tuto situaci zvládnout. Pojďme se společně podívat na několik klíčových kroků, které vám pomohou vyřešit blokaci co nejrychleji a nejefektivněji. 👇 1. Zjistěte důvod blokace 🧐 Prvním krokem je zjistit, proč byla vaše stránka zablokována. Podívejte se do …
Awareness v marketingu znamená, do jaké míry si lidé uvědomují existenci a význam nějaké značky nebo produktu. Jednoduše řečeno, jde o to, zda a jak dobře lidé vaši značku znají. Pokud má značka vysoké povědomí (awareness), zákazníci ji snadno rozpoznají mezi ostatními. Také o ní častěji přemýšlí, když potřebují něco koupit. Awareness se často buduje …
Copywriting je tvorba psaného obsahu, který má zaujmout a přesvědčit čtenáře, aby vykonali nějakou akci, například zakoupili produkt nebo se přihlásili k odběru. Jedná se o umění využívání slov k ovlivnění zákaznického chování. Copywriteři píšou texty pro reklamy, webové stránky, letáky, e-maily a sociální média. Cílem je upoutat pozornost a jasně komunikovat výhody nabídky. Dobrý …
Hledáme nového parťáka do našeho týmu v marketingové agentuře. Pokud máš chuť podílet se na zajímavých projektech, zvládáš multitasking a chceš růst v prostředí, kde si budou vážit nejen tvé dobře odvedené práce, ale i smyslu pro humor, pak pokračuj ve čtení. 👀 Co u nás budeš dělat? Jako asistent/ka obchodního ředitele budeš naším klíčovým …
KPI (Key Performance Indicator) je v marketingu klíčový ukazatel, který měří úspěch různých aktivit nebo dosahování specifických cílů. Jde o měřitelný údaj, který přesně ukazuje, jak efektivně se plní stanovené cíle (zvýšení návštěvnosti webu, zlepšení konverzního poměru, růst prodeje). KPI pomáhají sledovat pokrok marketingových strategií. Pomocí KPI můžete rychle identifikovat, co funguje a co ne. …
Lidé, procesy, nástroje. Pokud tyto tři věci fungují ve správné rovnováze a ve vysoké efektivitě, každé podnikání směřuje k růstu. I u nás v agentuře jsme se o tom už nejednou přesvědčili. Nedávno jsme na tomto místě psali o tom, jak důležité jsou pro nás správně nastavené procesy a jak díky nim dosahujeme výsledků, o …
V poslední době pohovorujeme dost často. Ale nestěžujeme si, právě naopak. Agentura roste a do týmu tak potřebujeme nějakého nového človíčka: jednou tady, jednou jinde. Na Slovensku, v Česku, pro nové klienty i pro ty interní… A když je těch pohovorů během několika dní víc, začnete si všímat věcí, které jste předtím neviděli. V poslední …
Když ve slušné společnosti vyslovíte větu: „Měli bychom si nastavit procesy“, následují dvě nejčastější reakce: panika a nezájem. Ti první si vždy vzpomenou, že ještě mají nevyřízené úkoly, které najednou nepočkají a nechají vás stát uprostřed zasedací místnosti i s vaší řečí o procesech. Ti druzí se vás budou ptát, jestli náhodou nemáme na práci …
Začátek spolupráce s novými klienty je vždy fascinující zážitek. Tentokrát jde o (pro mě) jednoho z nejpříjemnějších klientů, a to doslova. Pod pojmem příroda, bio produkty, masáže, relax, pohoda a vůně hygge se skrývá neodolatelná vůně salonu BB Nature v Olomouci. Ne každý klient je se “sockami” (sociálními sítěmi) kamarád. Proto pani majitelka BB Nature …
Každý podnikatel bojuje v businessu se stejným (a velmi vážným) problémem: v jistém bodě zjistí, že potřebuje marketingovou podporu, ale nerozumí tomu, co to vlastně znamená. 🤷🏻♂️ Následně každý měsíc investuje nemalou částku do systémů, které ve výsledku přináší častokrát pouze nesrozumitelné grafy. A z těch není o nic moudřejší. Na co se zaměřit? Kliknutí? …