Blog

Blogy nám pomáhají pojmenovat si nové věci, které jsme se naučili a ozřejmit našim klientům nejčastější dotazy, které je zajímají. Sem tam se pochlubíme novým projektem nebo ukážeme, co se děje pod pokličkou naší agentury. A když hledáme do týmu nového člověka, toto je nástěnka, na kterou ten tendr zveřejníme.

Co je 4P? #100slov #marketingslovnik

4P marketingu jsou takzvané čtyři klíčové prvky, které firma používá k vytvoření úspěšné marketingové strategie. Jsou to: Produkt (Product): Co firma prodává, ať už jde o zboží nebo službu. Důležité je, aby produkt uspokojoval potřeby zákazníka. Cena (Price): Kolik zákazník za produkt zaplatí. Cena by měla odrážet hodnotu produktu a být konkurenceschopná. Propagace (Promotion): Jak …

5. listopadu 2024 Číst více
Co dělat, když vám hrozí blokace FB stránky? ⚠️

Nikdy není příjemné zjistit, že se vám může zablokovat vaše Facebook stránka. Ale nezoufejte! Existují způsoby, jak tuto situaci zvládnout. Pojďme se společně podívat na několik klíčových kroků, které vám pomohou vyřešit blokaci co nejrychleji a nejefektivněji. 👇 1. Zjistěte důvod blokace 🧐 Prvním krokem je zjistit, proč byla vaše stránka zablokována. Podívejte se do …

15. října 2024 Číst více
Co je awareness? #100slov #marketingslovnik

Awareness v marketingu znamená, do jaké míry si lidé uvědomují existenci a význam nějaké značky nebo produktu. Jednoduše řečeno, jde o to, zda a jak dobře lidé vaši značku znají. Pokud má značka vysoké povědomí (awareness), zákazníci ji snadno rozpoznají mezi ostatními. Také o ní častěji přemýšlí, když potřebují něco koupit. Awareness se často buduje …

9. října 2024 Číst více
Co je copywriting? #100slov #marketingslovnik

Copywriting je tvorba psaného obsahu, který má zaujmout a přesvědčit čtenáře, aby vykonali nějakou akci, například zakoupili produkt nebo se přihlásili k odběru. Jedná se o umění využívání slov k ovlivnění zákaznického chování. Copywriteři píšou texty pro reklamy, webové stránky, letáky, e-maily a sociální média. Cílem je upoutat pozornost a jasně komunikovat výhody nabídky. Dobrý …

12. září 2024 Číst více
Staň se nepostradatelnou součástí našeho týmu jako ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE!

Hledáme nového parťáka do našeho týmu v marketingové agentuře. Pokud máš chuť podílet se na zajímavých projektech, zvládáš multitasking a chceš růst v prostředí, kde si budou vážit nejen tvé dobře odvedené práce, ale i smyslu pro humor, pak pokračuj ve čtení. 👀 Co u nás budeš dělat? Jako asistent/ka obchodního ředitele budeš naším klíčovým …

5. září 2024 Číst více
Co je KPI? #100slov #marketingslovnik

KPI (Key Performance Indicator) je v marketingu klíčový ukazatel, který měří úspěch různých aktivit nebo dosahování specifických cílů. Jde o měřitelný údaj, který přesně ukazuje, jak efektivně se plní stanovené cíle (zvýšení návštěvnosti webu, zlepšení konverzního poměru, růst prodeje). KPI pomáhají sledovat pokrok marketingových strategií. Pomocí KPI můžete rychle identifikovat, co funguje a co ne. …

5. září 2024 Číst více
online nastroje tooly blog bricks agency Online nástroje v agentuře I. – Základní tooly, které nás drží v pohybu

Lidé, procesy, nástroje. Pokud tyto tři věci fungují ve správné rovnováze a ve vysoké efektivitě, každé podnikání směřuje k růstu. I u nás v agentuře jsme se o tom už nejednou přesvědčili. Nedávno jsme na tomto místě psali o tom, jak důležité jsou pro nás správně nastavené procesy a jak díky nim dosahujeme výsledků, o …

29. února 2024 Číst více
Pilíře Bricks-u? Tyto 3 věci rozvíjíme v týmu a hledáme na pohovoru

V poslední době pohovorujeme dost často. Ale nestěžujeme si, právě naopak. Agentura roste a do týmu tak potřebujeme nějakého nového človíčka: jednou tady, jednou jinde. Na Slovensku, v Česku, pro nové klienty i pro ty interní… A když je těch pohovorů během několika dní víc, začnete si všímat věcí, které jste předtím neviděli. V poslední …

9. ledna 2024 Číst více
Procesy! Strašidelné slovo, bez kterého se v agentuře neobejdete.

Když ve slušné společnosti vyslovíte větu: „Měli bychom si nastavit procesy“, následují dvě nejčastější reakce: panika a nezájem. Ti první si vždy vzpomenou, že ještě mají nevyřízené úkoly, které najednou nepočkají a nechají vás stát uprostřed zasedací místnosti i s vaší řečí o procesech. Ti druzí se vás budou ptát, jestli náhodou nemáme na práci …

28. listopadu 2023 Číst více
Voňavá, přírodní, relaxační – to jsou přívlastky našeho nového klienta

Začátek spolupráce s novými klienty je vždy fascinující zážitek. Tentokrát jde o (pro mě) jednoho z nejpříjemnějších klientů, a to doslova. Pod pojmem příroda, bio produkty, masáže, relax, pohoda a vůně hygge se skrývá neodolatelná vůně salonu BB Nature v Olomouci. Ne každý klient je se “sockami” (sociálními sítěmi) kamarád. Proto pani majitelka BB Nature …

3. listopadu 2023 Číst více
Chcete dobře nastavený marketing? Zaměřte se na konverze

Každý podnikatel bojuje v businessu se stejným (a velmi vážným) problémem: v jistém bodě zjistí, že potřebuje marketingovou podporu, ale nerozumí tomu, co to vlastně znamená. 🤷🏻‍♂️ Následně každý měsíc investuje nemalou částku do systémů, které ve výsledku přináší častokrát pouze nesrozumitelné grafy. A z těch není o nic moudřejší. Na co se zaměřit? Kliknutí? …

5. září 2023 Číst více