Legionářská 1319/10
779 00 Olomouc
Zadání pro weby nemusí být vždy technologicky složité. Někdy jde funkčně o jednoduchou záležitost, a celá výzva tkví v něčem jiném. Například v šibeničním termínu. Tvorba webu s návrhem, úpravou responzivity a SEO do dvou týdnů? Nuže, LEVIATHAN, výzva přijata.
Zdravý fastfood Leviathan vznikl kdysi jako projekt jednoho šikovného studenta v Trnavě, dnes však už úspěšně působí v pěti městech po celém Slovensku. Z informace, že právě pro Leviathan budeme tvořit web, jsme měli upřímnou radost, tím že někteří z nás studovali v Trnavě a před roky nás sytil i tento podnik v jedné z bočních uliček nedaleko Trojičného náměstí. 🍝
Ale dost bylo sentimentu. Pojd’me se podívat, na čem jsme pracovali.
Původním zadáním byla jen příprava marketingové strategie pro online komunikaci. V jednom momentě jsme se však dostali do bodu, ve kterém jsme si uvědomili, že web, který má víc než 10 roků, nebude ideální přistávací plochou pro lidi, kteří se prokliknou přes sympaticky vypadající reklamy – chyběla na něm totiž nejen obsahová část (aktuální nabídka v jednotlivých pobočkách), ale zaostával i z estetického hlediska.
Klientovi jsme prezentovali náš názor a on nám po krátkém čase na přemýšlení a analýze našich předešlých prací potvrdil, že má zájem o nový web. Datum spuštění kampaní však posouvat nechtěl.
Před námi se tak náhle objevila výzva: stihneme vytvořit a odevzdat kvalitně spracovaný web za necelé(!) dva týdny? 🏎️
Klient věděl, co chce: jednoduchý web s proklikem na konkrétní pobočku, kde si člověk může prohlédnout aktuální menu a přehledný jídelní lístek. Leviathan totiž pracuje s úzkou nabídkou těstovin a několik omáček, které si každé ráno sami vaří (takže žádné polotovary, je potřeba je vyzkoušet). Design nechal do značné míry na nás, za předpokladu, že se budeme držet dodaného design manuálu. V tomto směru nám teda práce odsýpala poměrně rychle.
Jediné funkce, s kterými jsme si potřebovali trochu pohrát, byly tyhle:
Velkou výhodou byla také klientova ochota častěji komunikovat a jeho důvěra v naši práci. Díky tomu jsme mohli většinu vzniklých problémů vyřešit podle našeho uvážení. To, co jsme neuměli rozlousknout sami, jsme následně prodiskutovali s klientem.
Potom ještě poslední kontrola, gramatická korektura, migrace na hosting aaaaa… chutný web pro Leviathan je na světě. A my můžeme spustit online komunikaci.
Stihli jsme to pod dva týdny? Stihli! 👌
Kvalitní reklamka, nejlepší, jakou jsem zatím měl 🙂
Marek Krupa, CEO, Leviathan
Pokud i vy potřebujete kvalitní web a tlačí vás čas, ozvěte se nám. Něco určitě vymyslíme.
A jestli vás čas netlačí, tím líp. 😉