V lůně přírody uprostřed města: Hotel Bankov

@Hotel Bankov
  • #PPC
  • #Social
Může hotel ležet v malém lesíku a zároveň ve druhém největším městě na Slovensku? Že ne? A v hotelu Bankov jste už někdy byli?

Zachovejme to, co máme… a udělejme to jinak!

Začátek změny komunikace pro takového klienta, jakým je Hotel Bankov, je vždy tak trochu dvousečný meč. Nejstarší hotel na Slovensku má vybudovanou silnou základnu stálých návštěvníků, reprezentuje tradici a věci, které jsou tím lepší, čím jsou starší. Pokud však chce hotel oslovit i mladší cílovou skupinu (například mladé páry či rodiny s dětmi), musí zároveň komunikaci inovovat – a to tak, aby si na své přišli i původní klienti.

Proto jsme museli s klientem poměrně podrobně probrat, co chtějí v komunikaci zachovat a v čem můžeme inovovat.

Naší prioritou číslo jedna byl „shooting day“ – den tematického focení s naším fotografem. Předem jsme si definovali asociace, které chceme v rámci komunikace vyvolávat, prošli jsme si jednotlivé aktivity, které budou pro naši cílovou skupinu zajímavé a poté jsme vytvořili podrobný plán scén, které potřebujeme zachytit pro komunikaci na webu a sociálních sítích. Výsledek klienta velmi příjemně překvapil, takže trefa do černého. Druhou trefou do černého byly samotné výsledky komunikace z pohledu interakcí s jednotlivými příspěvky, ale především úspěšný nárůst objednávek.

Výsledek tedy potěšil všechny strany: klienta, zákazníky i nás. Jak se říká: Odvážnému (klientovi) štěstí přeje.

Výkonově vyladěná komunikace v rámci Google Ads

Nejstarší hotel na Slovensku s jedinečnou lokalitou. Ideální kombinace pro komunikaci v rámci Google Ads. Cílem komunikace je prodávat co nejvíce pobytů přímo prostřednictvím webu.

Výzva, kterou jsme s radostí akceptovali a pustili se do přípravy kampaní.

Správná struktura účtu je dobrým základním kamenem úspěšné komunikace. Stejně jako důkladná analýza klíčových slov a samotné geografické a demografické cílení. Díky našim bohatým zkušenostem se správou marketingové komunikace pro hotelový segment jsme na výsledky nemuseli čekat dlouhou dobu. Spokojená slova klienta už jen podtrhují úspěšnost spolupráce.