Jak dostat pergoly ze stínu na výsluní

@Panorea
  • #Eshop
  • #PPC
  • #SEO
Panorea je relativně mladá společnost, která se zaobírá výrobou a montáží pergol, zastřešení či zimních zahrad. Je úspěšná a sbírá mnoho pozitivních recenzí. A chce se ke klientům dostat skrz obrazovky. Proč ne? 

Společnosti, které mají v portfoliu techničtější produkty, se na první pohled zdají být pro marketéry těžkým oříškem.

Když máte prodat nádhernou kytici, produkt se nabízí klientovi v podstatě sám. Pergola je na druhé straně o dost těžší, složitější a na první pohled méně přitažlivá záležitost. Musí to však platit vždy?

Rozhodli jsme se podívat na tento produkt jako na imidžovou záležitost. Kvalitní pergola je přece otázkou kvalitních materiálů, promyšleného dyzajnu a – v konečném důsledku – i vyjádřením jistého statusu.

Zvlášť v době, která nás nutí trávit hodně času doma, může toto odvětví zažít nevídané zlaté časy. Chce to jen kvalitní web a přemyšlenou komunikaci.

Web: všechno je o kontextu

Jednou z nejčastějších chyb v rámci komunikace v tomto segmentu je podcenění kontextu. Lidé nechtějí vidět hliníkové trubky, betonové patky a podobné „chuťovky“. Chtějí vidět, co taková pergola udělá se zahradou, jakou do ní vnese atmosféru. S takovouto myšlenkou jsme se pustili do tvorby webu, resp. e-shopu.

Z každé podstránky musí být vidět, že pergola není jen konstrukcí, ale architektonickým prvkem, který mění celé svoje okolí. Proto potřebujeme kvalitní vizuální materiály a texty, které se nezaměřují primárně na proces výstavby, ale na vhodnost dané konstrukce v rámci zahrady či jiného prostoru.

Produkty na tomto e-shopu fungují ve dvou režimech:

  • Jako produkty, ke kterým je možné vyžádat nezávaznou nabídku
  • Jako klasické e-shopové produkty, které je možné přímo objednat

panorea.sk

Social: i zimní zahrada je nádherný produkt

Přesto, co si většina lidí o komunikaci přes sociální sítě myslí, nepotřebujete zázračný recept, aby komunikace fungovala.

Stačí vám několik jednoduchých věcí: ujasněná vize a strategie komunikace, kvalitní vizuální materiály, vhodný jazyk, kterým promlouváte ke svým klientům a – správné vytváření asociací, díky kterým si už klient představuje produkt u sebe doma.

V tomto případě byl pro účely funkční komunikace vytvořený mix kombinující recenze klientů, záběry z montáží, které podpoří povědomí o profesionalitě společnosti, špičkové obrandované vizuály zobrazující produkty v přirozeném prostředí a postupné představování celého produktového portfolia.

A když to děláte správně, získáte velké výsledky s minimální investicí.

Po spuštění komunikace se prodeje rozběhly opravdu raketově. Popravdě musím přiznat, že až takový dobrý start jsem ani nečekal. 🙂

Miroslav, majiteľ Panorea

Výsledky

1347 Leady celkově
2800 ø měsíční návštěvnost stránky
12% Meziměsíční nárůst konverzí

Získávání leadů díky výkonnostním kampaním

I toto je jeden z klientů, kterému telefon nikdy nestihne vychladnout. Jedním z důvodů je efektivně nastavená komunikace v rámci služby Google Ads.

Z pohledu PPC specialisty je důležitým faktorem správná struktura účtu, která je rozvinutá kvalitní analýzou klíčových slov. Samozřejmě, hlavním cílem je získávání objednávek a tomu jsme přizpůsobili i nastavení výkonnostních kampaní. Ty přiměřeně tvoří zhruba 50% získaných objednávek.