Pergoly, kterým jsme pomohli vystoupit ze stínu

@Panorea
  • #Eshop
  • #PPC
  • #SEO

Přestože společnost PANOREA vznikla teprve nedávno, její zakladatelé mají již více než 20 let zkušeností s výrobou, prodejem a montáží přestřešení, které ochrání vaše drahé i váš majetek a vytvoří vám

tak pohodu za každého počasí. Naším úkolem bylo vytvořit v podstatě vše – od brandingu přes strategii a exekuci komunikace, web, tiskové podklady, interní materiály… zkrátka velké zadání.

Klient nás oslovil s poměrně volným zadáním – chtěl logo, které by nenápadně odráželo hlavní produkt, kterému se společnost věnuje. Zároveň však mělo být dostatečně univerzální, aby neomezovalo značku v rozšiřování portfolia. Barevnost nechal na nás. Vybrali jsme kombinaci studené modro-fialové a červeno-růžové, a jak se ukázalo, trefili jsme se přesně.

Samotná vizuální identita musí být schopná přizpůsobit se požadavkům nejen digitální sféry, ale například i tištěným katalogům, polepům na auta či označení na tričkách. Proto jsme si pohráli s liniemi a hledali správný řez písma, aby vše drželo pohromadě. A na výsledek jsme opravdu hrdí.

Máme rádi náročná zadání. Vždy se při nich něco nového naučíme. Toto bylo obzvlášť zajímavé, protože klient přišel s myšlenkou vytvoření konfigurátoru pro pergoly a zimní zahrady. Potenciální zákazník si může z pohodlí domova na centimetr přesně navrhnout svoji pergolu a získat pro ni finální nacenění.

Konfigurátory jsme naprogramovali jak po technické, tak po vizuální stránce. Museli jsme přitom myslet například na to, aby se v závislosti na šířce pergoly upravoval i počet nohou a podobně. Konfigurátor po vyplnění odešle zákazníkovi automaticky vypočítanou cenovou nabídku a obchodního zástupce upozorní na novou aktivitu.

Klientovi jsme vysvětlili, že právě u jeho cílové skupiny mají pravidelné newslettery velký význam, protože rozhodování o tak nákladném produktu se logicky protáhne na delší dobu, často i na několik měsíců. Během nich máme možnost seznamovat potenciální zákazníky s našimi produkty a jejich výhodami.

Když jsme v tomto směru dostali volnou ruku, neváhali jsme ani chvíli. Vytvořili jsme grafický návrh newsletteru, který perfektně ladí s celou komunikací brandu. Newslettery jsme rozdělili do dvou částí: pravidelné měsíční e-maily a automatizované newslettery, které během pěti týdnů od přihlášení seznámily nového odběratele s celým portfoliem značky.

Přestože se to na první pohled nemusí zdát, sociální sítě tvoří kostru celé komunikace značky a významně přispívají ke sběru leadů (odeslaných poptávkových formulářů), které se ve výsledku přeměňují na uzavřené objednávky. Výzvou bylo vytvořit kampaň, která bude dobře a stabilně fungovat napříč celou střední Evropou.

Pro kampaň jsme ve spolupráci s Facebookovými účty připravili speciální strukturu kampaně, která zasáhla téměř 20 000 000 lidí napříč pěti zeměmi. Využili jsme především proklikové a atypičtější formáty (např. Instant Experience). Kombinace „hardsell“ komunikátů a autentických realizací v cílové skupině zafungovala.

Součástí firemní vizuální identity není jen obchodně orientovaná komunikace v digitálním prostředí, ale také billboardy na veřejných prostranstvích, polepy aut, návrhy designu oděvů pro obchodní zástupce či montážníky a řada dalších nenápadných činností, které ve výsledku podporují vnímání značky.

Na pravidelné bázi pro klienta i nadále připravujeme různé komunikáty pro využití na pracovištích společnosti PANOREA. Vytváříme také produktové katalogy, zalamujeme technické listy a další materiály.