Nejkrásnější podtatranský resort

@Natur Resort
  • #Web
  • #PPC
  • #Social
  • #Branding
Apartmánový resort s neuvěřitelnými výhledy pod Tatrami Natur Resort se poohlížel po někom, kdo by se mu postaral o firemní identitu, web i komunikaci. Sedli jsme si spolu ke stolu - a očividně jsme si sedli.

Máme rádi, když můžeme pracovat na komplexních projektech. Tehdy totiž nejsme jen jedno kolečko ve stroji, ale můžeme svobodněji navrhovat řešení, která jsou podle nás pro klienta výhodná. Je s tím více práce a je to větší zodpovědnost, ale stojí to za to.

Při tomto projektu jsme dostali prostor od samého začátku: naším úkolem bylo připravit kompletní komunikační strategii včetně tvorby loga, návrhu webové stránky a nastavení komunikace na sociálních sítích a v rámci výkonnostních kampaní.

Tvorba loga

Logo nemusí a nemá být složité. Má být především zapamatovatelné, rozpoznatelné a na první pohled musí vyjadřovat to, co představuje. Pro účely komunikace Natur Resortu jsme se rozhodli použít jednoduché typografické logo.

To jsme jemně doplnili motivem jehličnatého stromku, který během různých ročních období zajímavým způsobem doplňuje komunikaci. Barevnost odkazuje na tatranské (koso) dřeviny, které jsou jedním ze silných motivů nejmenších velehor na světě.

Chce to web, který potěší oko

Základem pro každý prezentační web ubytovacího zařízení je vyzvednout přednosti daného prostoru. V tomto případě bylo naprosto jasné, jakým směrem se bude ubírat design webu. Jednoduchá, přehledná struktura je protkána fotografiemi, které jsme si nechali nafotit s velmi konkrétními požadavky tak, aby kouzlo místa co nejvíce vyniklo.

Samozřejmě, potřebovali jsme vyřešit i řadu dalších otázek spojených s takovýmto webem: responzivní verzi webu, nasazení a optimalizaci rezervačního systému, ochranu údajů GDPR.


K celému webu jsme navíc připravovali také texty na základě podkladů dodaných klientem.

Tak, aby se nedal odtrhnout zrak

Ne každý projekt dostane do vínku takové fantastické výhledy a dechberoucí prostředí. Bylo by trestuhodné, kdybychom toho nevyužili. Rozhodli jsme se proto netlačit zbytečně na prospekulovanou grafiku a raději jsme nechali resort a jeho okolí, ať samo zve hosty k návštěvě.

V rámci komunikace na sociálních sítích a ve službě Google Ads jsme komunikaci rozdělili na imageovou a prodejní – jedna působí na emoce sledujícího resp. uživatele a jeho náklonnost ke značce, druhá mu v pozdější fázi nabízí možnost ubytovat se. Kombinací vhodných formátů v rámci sociálních sítí (Facebook, Instagram) a výkonnostních kampaní přes Google Ads se nám povedl kousek, jaký by nám záviděl nejeden hotel – po třech měsících komunikace dosáhl poměr přímých rezervací vůči těm z Bookingu hodnotu 70 % – 30 % ve prospěch přímých rezervací. Tomu, kdo dělá v ubytovacím byznysu, víc říkat není třeba.

Výsledky

71 % poměr rezervací získaných přes přímý prodej (mimo Booking.com)