Když funkční oblečení potřebuje funkční web

@Karpathia
  • #Web
Musí vám poskytnout komfortní prostředí, vydržet náročné podmínky, a přitom všem dlouhé období vypadat dobře. Počkat... teď mluvíme o termoprádle nebo o webu pro společnost Karpathia? No, popravdě o obou.   

Na Slovensku není moc značek, které dokážu tvořit oblečení na takové úrovni, jako to dokáže společnost Karpathia. Nejen, že ho vyrábí kvalitními procesy, ale dokonce ho vyrábí z vlákna, které si sama tvoří ve své továrně ve Svite. A přestože jste o tom dosud zřejmě neslyšeli, toto vlákno pod názvem PROLEN od nich odebírají značky světového jména, jako North Face, Nike či Helly Hansen.

Takto kvalitní společnost potřebuje kvalitní reprezentaci. Pro web u nás se rozhodli na základě předchozí zkušenosti u jiných projektů. Bylo to tedy ocenění, ale byl to zároveň i závazek. Úvodní brief byl doručen, prvotní brainstormingy spáchány, úkoly rozděleny…

Tak pojďme do toho!

Keep it simple

Klasický web je většinou produkt ledovcového typu. Ještě jste o tom neslyšeli? Inu, těch 15 % věcí, které trčí z vody, to je viditelná stránka webu, tedy design, viditelná struktura, tlačítka atp. Zbývajících 85 % je ukryto pod povrchem. Vnitřní struktura, propojení a integrace, zabezpečení, správa všech uživatelských možností – jsme si naprosto jisti, že to nejsou věci, které by vás bavily číst. 🙂 Podstatný je výsledek, který se počítá, tedy kvalitně zpracovaný a stabilní web, na který se můžete spolehnout a který je při správné marketingové komunikaci schopen generovat obrat.

A to se nám podle všeho podařilo.