Pěkný web a komunikace pro Pekné kúpeľne

@K.R.T. Pekné kúpeľne
  • #Web
  • #PPC
  • #Social
Specialista na dlažby a sanitu vděčí za svůj úspěch tomu, že vždy dokázal udržet krok s dobou. K nám přišel pro moderní web a správu marketingové komunikace.

Společnost K.R.T. patří mezi naše „srdeční“ klienty. Může za to jejich přístup – prodávají nádherné produkty, vědí, že potřebují investovat do moderních technologií a snaží se pro své klienty tvořit zajímavý a zábavný obsah.

Proto jsme byli nadšeni, když nám po úspěšné spolupráci na jejich webu předali také správu sociálních sítí a výkonnostní kampaně v Google Ads. Naše spolupráce se časem přetavila i do dalších projektů. Taková dlouhodobá spolupráce je přesně to, co hledáme.

Web nemusí být složitý

U některých webů není nutně nutné znovu vynalézat kolo. Máte jasně definované obsahové a formální parametry, k dispozici vizuální identitu společnosti a definovaný deadline. Na základě něj pak tvoříme strukturu a design webu – a zároveň s tím nastavujeme také systém pro administraci webu, aby klient nebyl po dokončení webu navěky odkázán na agenturu, ale aby mohl jednoduše aktualizovat údaje na stránce a doplňovat na ni vše, co potřebuje.

Na druhou stranu… možná to zní jednoduše, ale udělat pěkný přehledný web s funkční administrací a kvalitně vyřešenou responzivitou pro mobilní zařízení, k tomu potřebujete zkušenosti.

Chcete-li se podívat, jak se nám to podařilo, navštivte přímo stránku www.krt.sk a přesvědčte se sami.

krt.sk

Sociální sítě

K.R.T. patří ke společnostem, které v rámci Slovenska působí lokálně přes tři pobočky – Liptovský Mikuláš, Banskou Bystrici a Brezno. Jelikož klient v dané době nechtěl zasahovat publikum, kterému by nemohl poskytovat služby, dohodli jsme se, že kampaň bude vedena primárně na tato tři styčná místa a jejich okolí. V rámci nastavení kampaně na sociálních sítích jsme se rozhodli komunikovat hlavní domény společnosti:

  • spolupráci se zvučnými světovými značkami
  • profesionální služby (např. vytvoření 360° fotorealistických vizualizací)
  • zkušenosti s menšími i většími projekty

V rámci této strategie jsme komunikaci na Facebooku rozdělili do pravidelně se opakujících bloků, aby byla tvorba obsahu pro klienta jednoduše plánovatelná a pro fanoušky pravidelná. V rámci segmentu jsme se rozhodli využít speciální formát tzv. 360 stupňových fotografií. Panoramatické vizualizace jsme tak dokázali představit způsobem, který sledující snadno naláká na interakci, protože si mohou ohlédnout tu část koupelny, která je zajímá.

Není se co divit, že tyto 360° se staly mimořádně oblíbeným obsahem. Kromě toho pravidelně zveřejňujeme články o sanitě, obkladech a dlažbě, ale také o projektech, které jsou vzhledem ke svému lokálnímu zaměření mnoha sledovatelům známy, a tak se kolem nich často rozproudí živá diskuse. Instagramový grid jsme ozvláštnili speciálním designem, při kterém do sebe jednotlivé díly zapadají jako součást skládačky.

Google Ads

Podobně jako při komunikaci na sociálních sítích i kampaně Google Ads fungují na lokální úrovni pro každou z poboček. Cílem zůstává nejen posílení povědomí o značce v daném regionu ale také přilákat nové zákazníky, kteří navštíví provoz nebo si dohodnou konzultaci telefonicky či e-mailem.

V rámci komunikace využíváme tři komunikační kanály. Přičemž každý z nich má svou specifickou strategii. Kampaně ve vyhledávací síti Google jsou excelentním nástrojem pro oslovení cílové skupiny, která projevuje zájem o konkrétní službu nebo produkt. Kampaně v obsahové síti dokážou skvěle fungovat jako nástroj pro budování povědomí a zvýšení návštěvnosti webu relevantnímu publiku. Kromě zmíněných kanálů využíváme také lokální kampaně v síti Google, které kombinují výhody kampaní ve vyhledávání a kampaní v obsahové síti Google.