Web (pro hotel) na břehu Štrbského Plesa

@Hotel Solisko
  • #Web
Když jde o hotel na břehu Štrbského Plesa, každý očekává, že bude mít web a sociální sítě na úrovni. Unikátní místo si přece zaslouží unikátní komunikaci.

Hotel Solisko patří mezi klenoty slovenských hotelů – leží přímo na břehu Štrbského Plesa(!). Jeho budova má díky 100leté historii výrazný historický akcent a v neposlední řadě je to hotel spravovaný rodinou (podobně jako některé tatranské chaty) – no prostě Tatry jako vyšité.

Pokud si tedy chcete užít atmosféru jako v československých filmech, Solisko vaše očekávání bohatě naplní. Ale i diamanty musí někdo zpod země vytáhnout na světlo světa. Jsme vděční, že vedení hotelu nám v tomto dalo svoji důvěru.

Web: více ukazovat než mluvit

Hotel Solisko je sice známo svou jedinečnou polohou na břehu Štrbského plesa, ale to zdaleka není vše, co svým návštěvníkům nabízí. Aby se snadno a rychle dozvěděli o všech výhodách, vytvořili jsme pro ně jednoduchý, přehledný web s rezervačním systémem.

Na něm potenciální návštěvníci snadno najdou vše, co o hotelu v klíně Vysokých Tater potřebujete vědět. Tak, jako u jiných hotelů, i tady jsme si s rezervačním systémem patřičně vyhráli – pokud se v něm totiž lidé neumějí zorientovat nebo pokud nefunguje správně, mohou se obrátit například na Booking, což znamená pro hotel zbytečnou ztrátu.

Responzivita: když vám web nedovolí rezervovat pobyt

Když už mluvíme o rezervačním systému, ten musí být vyladěn i z pohledu responzivity. Není totiž nic horšího, než když se návštěvník zoufale snaží objednat si týdenní pobyt pro celou rodinu, ale důležitá tlačítka jsou na mobilním zařízení umístěna až někde mimo obrazovku.

Analytika přitom nedokáže odhalit nic neobvyklého: „Na rezervačním formuláři byl, ale nenakoupil.“ A vzhledem k tomu, že téměř 80 % návštěvníků přichází na web přes mobilní zařízení, si hotel takové ztráty nemůže dovolit.

Sociální sítě: autentické vizuály fungují vždy

Výhledy, hotel, prostory, aktivity. V Tatrách, tomto centru slovenského turismu, je stále co komunikovat – má-li klient dostatek důvěry a nebojí se investovat, protože ví, že se mu to vyplatí. Hotel jsme si nechali nafotit profesionálním fotografem v naší režii a po dohodě s klientem jsme zabezpečili i kompars a přípravu prostor. Za jeden den jsme tak získali dostatek materiálu na téměř půlroční komunikační období. Lidi je totiž obtížné nadchnout vizuály z fotobanky. Vždy více ocení autentickou komunikaci.

Abychom však získali ještě více dechberoucích fotek, spojili jsme se s fotografy, kteří během svého pobytu na Štrbském Plese vyfotili panorama Tater i s hotelem a po dohodě s nimi jsme jejich fotky zveřejňovali na našem profilu – fotografy jsme vždy označili, takže byl vlk celý a koza sytá (nebo tak nějak). Je to jedna z cest, jak se dostat k výjimečným fotografiím, které nadchnou cílovou skupinu a zvýší míru interakce na sociálních sítích.

Zvýšení počtu přímých rezervací díky Google Ads

Hovoříme-li o výkonnostním marketingu, prvním zapojeným kanálem v rámci marketingové komunikace by měla být síť Google Ads. Cílem kampaní byl maximální výkon s důrazem na návratnost výdajů na reklamu. Můžeme říci, že nejdůležitější je postavit kvalitní základy.

Ty začínají množstvím analýz a pochopením cílové skupiny. Následuje tvorba cílení pro každou z připravovaných kampaní. Tvorba samotných reklam je už jen třešničkou na dortu před spuštěním komunikace. Určitě jste zvědaví, jaké výsledky jsme dosahovali. Nuž, podívejte se do tabulky níže.

Výsledky

4500/měs. Průměrný počet kliknutí
145000/ měs. Průměrný počet zobrazení
4% Konverzní poměr
6200/měs. Průměrný počet uživatelů