Web pro hotel s mamutím výhledem

@Hotel Mamut
  • #Web
  • #PPC
  • #Social
  • #Branding
Je nový, dyzajnově zajímavý a tyčí se nad Popradem s úchvatným výhledem na Tatry. Hotel Mamut potřeboval vytvořit web a rozběhnout komunikaci. A to vše v šibeničním termínu. Výzva přijata! 

Webové stránky pro hotely jsou naším oblíbeným tématem. Během několika let praxe jsme přišli na množství jednoduchých zjištění, co na takovém hotelovém webu nesmí chybět a čemu se zaručeně vyhnout. Klient s námi dohodl spolupráci v říjnu, web však musel být spuštěný už během Vánoc.

Tvorba loga, dyzajn manuál, příprava podkladů pro web, webdyzajn, programování webu, napojení rezervačního formuláře, nastavení analytických nástrojů pro sledování konverzí, remarketingové koše, spuštění kampaní na sociálních sítích a Google Ads kampaně… to nechcete řešit bez agentury. 🙂

Největší nástrahy jsou ty, které nejdou vidět

Když klient souhlasil s našim návrhem, aby byl web, stejně jako zbytek hotelu, laděný minimalisticky, mohli jsme se pustit do analýz, návrhů a dyzajnu. 📊

Klient také rozuměl tomu, že vizuál je důležitý, a tak jsme měli možnost pracovat s fotomateriály, se kterými nebylo třeba více parády okolo, aby web vypadal moderně a dobře. Tato část uběhla rychle.

Problémy nejčastěji nastávají pod hladinou – teda tam, kam běžný uživatel nevidí. Připojení a vyladění takového rezervačního systému je fuška – a v časové tísni je to ještě větší fuška.

Naší tajnou výhodou je, že spolupracujeme se společností, která takový rezervační nástroj vyvíjí, a tak jsme na množství věcí měli dopředu připravené řešení.

Z různých důvodů jsme potřebovali splnit hraniční termín na spuštění webu. V Bricks mi ani jednou neřekli, že se to nestihne, takovou možnost ani nepřipustili.

Janka L., ředitel hotelu

To je výhoda zaběhnuté agentury – díky tisícím situací má připravené odpovědi a řešení i na problémy, o kterých ani nevíte, že je budete mít
(i když k nim přišla po třech infarktech a dvou nervových kolapsech). Pro web jsme na základě klientových podkladů vypracovávali i všechny texty, včetně těch, které hovoří o tom, co vše se dá v okolí zažít.

Web jsme tak stihli spustit spolu s texty, vizuály, GDPR a analytikou přesně načas. A když jsme v ten večer měli naplánovaný i vánoční firemní večírek, šli jsme rovnou do města na vánoční punč. (true story, 21. prosince) 😀

Jak komunikovat hotel, který není v Tatrách, ale pod nimi?

Funguje to, co vždy. Najděte, čím jste výjimeční a co je pro lidi přínosem, a potom buďte konzistentní. Během brainstormingů nám postupně vyplynulo, že lokalita, ve které je hotel situovaný, má více výhod:

  • když nejste v Tatrách, ale pod nimi, máte na ně skvělý výhled 🙂
  • máte okamžitě k dispozici město se všemi jeho výhodami (např. kina do 5 minut pěšky)
  • všude okolo je nádherná příroda a památky – o kterých doteď nikdo nemluvil

Komunikaci jsme teda postavili na silných bodech hotelu: moderní hotel ve středu města s úchvatným výhledem na Tatry a skvělými možnostmi turistiky. Mnoho lidí si myslí, že tu to končí – pravdou ale je, že když lidem tvrdíte, že hotel je oblíbený, musíte to dokázat. A když říkáte, že okolo jsou stovky možností na objevování, musíte to ukázat.

Proto jsme tento plán v komunikaci rozměnili na drobné. Měsíční komunikaci jsme rozsegmentovali na prezentaci hotelu, gastronomii v přilehlém MAMUT PUBu, recenze a tipy na zajímavosti v okolí. A fanoušci to ocenili. Navíc, při komunikování tipů na výlety jsme fanoušky nechali hádat, na jakou lokalitu se právě dívají, a jejich interakcí jsme podpořili povědomí o hotelu.

Výsledky

10200 průměrný měsíční počet návštěvníků stránky
62% rezervace uskutečněné přímo (mimo Booking)