Estetický e-shop pro estetickou kliniku

@Kamala
  • #Web
  • #Eshop
  • #PPC
  • #Social
Klient nás oslovil, protože se mu líbilo, jaký web jsme připravili pro společnost ze stejného segmentu. Svůj web však chtěl mít tak trochu „z jiného těsta“ – spojit jej s e-shopem a vtisknout mu neokoukaný design.

Jelikož většinové osazenstvo programátorského a designérského týmu tvoří muži, zřejmě byste čekali, že web pro estetickou kliniku bude pro takovou sestavu utrpením. V tomto případě však nic nemůže být vzdálenější pravdě. Především proto, že náš designér vzal design tohoto webu jako skutečnou výzvu a stvořil tak (nestydíme se tvrdit) jeden z nejkrásnějších e-shopů z naší dílny. Výzvou pro programátora bylo zase nastavení e-shopu k nákupu tří různých typů produktů. A aby toho nebylo málo – bylo toho moc. A deadline byl neúprosný.

E-shop: ty nejkrásnější věci se ukrývají uvnitř. I na e-shopu

Jak jsme již zmínili, na tomto e-shopu se prodávají 3 typy produktů, přičemž každý z nich funguje různě:

  • služby se objednávají přes externí rezervační systém,
  • produkty fungují jako klasické zboží v e-shopu a
  • poukázky se po zakoupení a zaplacení vygenerují s vlastním motivem.

Naprogramovat takový kolos byla tedy skutečná výzva – ale nebylo to nic, co by se s odhodlaným programátorem nedalo zvládnout. Ten pro účely rozjetí všech nákupních modulů napojil e-shop na různé externí aplikace od výmyslu světa:

  • PAY by square: při objednávce se způsobem platby „Přímý vklad na účet“ se do e-mailu pro zákazníka a také na fakturu vygeneruje QR kód, díky kterému je platba za danou objednávku mnohem pohodlnější.
  • Stripe: platební brána, přes kterou lze objednávku zaplatit online
  • BulkGate: SMS brána, která zajišťuje upozornění na objednávku a informaci o blížícím se termínu.
  • Setmore: správa rezervací služeb

Tvorba webů a e-shopů u nás probíhá dvěma způsoby. Máme-li na jeho tvorbu dostatek času, nejprve zaměstnáme designéra a po schválení celkového designu se do práce pouští programátor. Když je však času méně, musí se do práce simultánně pustit oba: designér tvoří, komunikuje s klientem a připravuje samostatné materiály tak, aby po nasazení na web vytvářely krásnou harmonii.

Programátor s klientem řeší samotné fungování webu a myslí přitom na to, jakým způsobem bude řešena konverzní cesta a kde potřebuje kolik místa pro jednotlivé položky.

Zní to komplikovaně (a také je!), ale když si ti dva dobře rozumí, na konci to do sebe zapadne jako lego. A tady to zapadlo, co říkáte?

kamala.sk