Coworking, ve kterém chcete pracovat, ale ještě o něm nevíte

@OHUB
  • #Social
  • #PPC

Zaplníte to? Tak zněla poptávka našeho olomouckého klienta, v podstatě našeho souseda. Naproti naší kanceláři se totiž nachází OHUB, kanceláře a open space pro coworking. Je to super prostor s hezkým výhledem, inspirativním interiérem a špičkovým vybavením. Jenže tomu chybělo to nejdůležitější – lidi, kteří budou tvořit tu správnou komunitu, která ke coworkingu patří.

Víme, že umíme pomoct hotelům, aby zaplnily své pokoje skrz přímé rezervace. Zaplnit coworking jsme ještě nezkoušeli, ale jdeme do toho, že jo. Výzva přijata – udělejme reklamu coworkingu.

Ze dna Googlu na výslunní

Po prvotní analýze jsme zjistili, že web OHUBu nekámoší s vyhledávačem Google. Vzali jsme si to do parády a pomocí Google Ads jsme dosáhli toho, že OHUB se zobrazuje mezi prvními výsledky, což hodně napomáhá tomu, abychom se postupně blížili k cíli klienta. A že se blížíme, ale nemá na tom zásluhy jen Google Ads…

Instagram jako vizitka, ale i funkční reklama

My jsme totiž reklamu na Googlu spojili s reklamou na sociálních sítích, protože víme, že je to duo, které dokáže divy. Vzhledem k vydefinované cílové skupině jsme si vybrali, že obsah budeme tvořit pro Instagram, reklama však běží i na Facebooku.

Klient měl o vizuálu Instagramu konkrétní představu, takže jsme převzali myšlenku a přidali k tomu naše detaily. Na výsledek online se můžete podívat sami na Instagramu. Výsledek offline, tzn. kolik lidí už v OHUBu sedí, vám sdělíme my. Klient dostavuje další kancelář, aby vyhověl poptávce, den zdarma si přišlo vyzkoušet několik lidí a postupně se tam objevují nové tváře, které mají fix desk.

Takže každý další nový kontent plán vymýšlíme tak, abychom někomu neslíbili místo, které už není. A že jich postupně ubývá.