V jednoduchosti je krása (webu)

@Bianca - estetická klinika
  • #Web
  • #Social
  • #Branding
Web pro kliniku estetické chirurgie nepotřebuje zaujmout za každou cenu. Má být spíše dobrým průvodcem pro uživatele, který se na něj obrátí. Povedl se nám takový web pro klienta Bianca.sk? Posuďte to sami.

Mít více klientů z jednoho segmentu je dvousečná zbraň. Na jedné straně víte, jak co funguje a na čem v tomto odvětví záleží. Znáte zákonné a etické limity, víte, jaký design vyhovuje uživatelům. Na druhé straně musíte pracovat s otevřenou myslí, aby se vaše projekty nepodobaly. 🪞

Všechno musíte tvořit s maximální kreativní silou. Je to náročné, ale pokud si dáte pozor a pořádně zamakáte, výsledek bude stát za to.

Pro klienta Bianca jsme vytvořili web, který je v našem portfoliu v segmentu estetické chirurgie již třetí v pořadí během uplynulých dvou let. Důkladně jsme si proto s klientem promluvili a detailně jsme si poznamenali, co se mu (ne)líbí a co (ne)chce změnit. Vyzbrojeni těmito znalostmi jsme si sedli s programátorem a designérem, abychom dali vzniknout webu, který si v zásadních věcech bere to nejlepší z UX našich předešlých webů a v ostatních záležitostech má odvahu vplout i do nových vod. ⛵️

Z pohledu brandingu web vzbuzuje asociace důvěry, čistoty a jemnosti. Jemné pastelové barvy pomáhají člověku procházet obsah i delší dobu, aniž by ho unavili. Nabídka a ceník jsou maximálně jednoduché, blog je přehledný a vizuálně zajímavý. Nic složitého, jen poctivého (programátorsko-reklamního) řemesla. 💪

Sociální sítě: Čtete příspěvky? Tyto vás totiž cosi naučí

Nastavení komunikace na začátku je jako rozjetí vlaku. Nejprve se strašně namakáte, ale když se celý ten kolos dá do pohybu, věci jsou najednou o poznání jednodušší a lehčí. Při tvorbě komunikační strategie nám klient dal poměrně volnou ruku s tím, že část komunikace chce řešit původním stylem komunikace, při kterém se vyfotila část těla před a po zákroku.

Při placené propagaci by nám však tento přístup způsoboval velké problémy ve schvalovacím procesu, proto jsme přesvědčili klienta, abychom placenou propagaci mohli využít k tzv. placené propagaci. vzdělávací příspěvky. Vytvořili jsme fotoalbumový formát, pomocí něhož postupně představujeme jednotlivé zákroky. Tento formát se během pár měsíců stal u sledovatelů stránky mimořádně oblíbeným.

Vzhledem k tomu, že tyto typy příspěvků byly více zaměřeny na prokliky na webovou stránku, je třeba jejich výkonnost měřit nikoli na základě lajků, ale podle celkového počtu interakcí s příspěvkem, který se u těchto postů pohybuje na úrovni 1 000 až 1 200 interakcí na příspěvek. Z pohledu interakcí tak patří tyto příspěvky mezi hlavní tahouna komunikace značky. Lidé se z nich totiž mohou snadnou a vizuálně zajímavou formou dozvědět věci, o kterých si pak mohou přečíst více po prokliku na web.