I bazény si zaslouží prémiový web

@Viking
  • #Web
  • #PPC
  • #SEO
Jestli chcete nejlepší bazény a vířivky, jaké se dají sehnat, jdete za nimi. Pro Bazény Viking jsme připravili nový web a výkonnostní kampaně. 

Klient nám přinesl zajímavý projekt a množství kvalitního fotomateriálu. Naší prací bylo vytvořit z jednotlivých součástí prezentační web, na kterém bude odprezentováno vše a bude to všechno pěkně sedět.

Jednoduše, dodat všemu systém a harmonii. Vytvořit vizuálně přitažlivý web není žádný wellness, ale naši programátoři v těchto věcech umí velmi dobře plavat.

Web: Prémiovost a minimalismus patří k sobě

Základním zadáním pro tento web byla přehlednost. Klient v tomto segmentu nenabízí stovky podobných produktů; a ty, které nabízí, mají své specifika.

Abychom se vyhli množství nepřehledných kategorií, produkty jsme si nejprve „nanečisto“ rozdělili na papíře s klientem, protože ten nejlépe ví, jakému rozdělení budoz klienti dobře rozumět. Informační architekturu webu jsme dokončili s pomocí našeho UX dyzajnéra.

Ten navrhl uživatelský zážitek podle toho, jak se na webu bude uživatel pohybovat, jak bude postupovat od návštěvy hlavní stránky až k detailům konkrétního produktu, ke kontaktním informacím a k odeslání objednávky. Texty v rámci ovládacích prvků stránky jsme se snažili minimalizovat, aby se návštěvník neztrácel v ovládaní webu a mohl jít přímo k důležitým informacím. Web jsme dyzajnově ozvláštnili úpravou jednotlivých ovládacích prvků.

Nový web musí prodávat – a s tím nám pomohou PPC kampaně

Zadáním klienta bylo získat stanovený počet objednávek pro každý kalendářní měsíc. Tak aby bylo na Mikuláše za co kupovat dětem sladkosti. 🙂 Základním kamenem úspěšné komunikace v online prostředí je kvalitní vstupná analýza a výběr správných komunikačních kanálů. V rámci rozhraní Google Ads jsme se rozhodli pro kombinaci reklam ve vyhledávací síti a obsahové síti.

Vyhrnuli jsme si rukávy a pustili jsme se do analýzy cílové skupiny, klíčových slov jako i analýzy dat v Google Analytics. Získané data nám pomohly určit strukturu účtu, cílení, wording či strukturu klíčových slov pro jednotlivé reklamní skupiny a kampaně.

Tady však naše práce ani zdaleka neskončila. Stanovené cíle bylo třeba promítnout i do nastavení cílů v Google Analytics a následně je přenést i do Google Ads, tak abychom na základě atribučních modelů dokázali vyhodnotit úspešnost kampaní a plnění cílů stanovených klientem.

Vysoké procento uživatelů však po první návštěvě webu většinou neskončí na seznamu spokojených zákazníků. Proto je důležité myslet i na remarketing, který nám pomáhá opětovně oslovit uživatele, kteří na webu byli, vykonali určitou akci anebo se „zasekli“ v určitém bodě nákupního procesu. Takovým způsobem umíme i ty nerozhodné „potlačit“ k našemu cíli – prodaj.

PPC kampaně máme opravdu rádi, a tak jako se i zahrádkáři starají o svůj záhon i my se staráme o kampane našich klientů. Jejich pravidelnou optimalizací, A/B testováním a zpětnými analýzami.

A co výsledky? Bude na sladkosti? Nuž, podívejte se sami.

Výsledky

174% Meziroční nárůst vyplněných formulářů
88% Meziroční nárůst telefonických kontaktů
255% Meziroční nárůst objednávkových e-mailů