Legionářská 1319/10
779 00 Olomouc
Jestli chcete nejlepší bazény a vířivky, jaké se dají sehnat, jdete za nimi. Pro Bazény Viking jsme připravili nový web a výkonnostní kampaně.
Klient nám přinesl zajímavý projekt a množství kvalitního fotomateriálu. Naší prací bylo vytvořit z jednotlivých součástí prezentační web, na kterém bude odprezentováno vše a bude to všechno pěkně sedět.
Jednoduše, dodat všemu systém a harmonii. Vytvořit vizuálně přitažlivý web není žádný wellness, ale naši programátoři v těchto věcech umí velmi dobře plavat.
Základním zadáním pro tento web byla přehlednost. Klient v tomto segmentu nenabízí stovky podobných produktů; a ty, které nabízí, mají své specifika.
Abychom se vyhli množství nepřehledných kategorií, produkty jsme si nejprve „nanečisto“ rozdělili na papíře s klientem, protože ten nejlépe ví, jakému rozdělení budoz klienti dobře rozumět. Informační architekturu webu jsme dokončili s pomocí našeho UX dyzajnéra.
Ten navrhl uživatelský zážitek podle toho, jak se na webu bude uživatel pohybovat, jak bude postupovat od návštěvy hlavní stránky až k detailům konkrétního produktu, ke kontaktním informacím a k odeslání objednávky. Texty v rámci ovládacích prvků stránky jsme se snažili minimalizovat, aby se návštěvník neztrácel v ovládaní webu a mohl jít přímo k důležitým informacím. Web jsme dyzajnově ozvláštnili úpravou jednotlivých ovládacích prvků.
Zadáním klienta bylo získat stanovený počet objednávek pro každý kalendářní měsíc. Tak aby bylo na Mikuláše za co kupovat dětem sladkosti. 🙂 Základním kamenem úspěšné komunikace v online prostředí je kvalitní vstupná analýza a výběr správných komunikačních kanálů. V rámci rozhraní Google Ads jsme se rozhodli pro kombinaci reklam ve vyhledávací síti a obsahové síti.
Vyhrnuli jsme si rukávy a pustili jsme se do analýzy cílové skupiny, klíčových slov jako i analýzy dat v Google Analytics. Získané data nám pomohly určit strukturu účtu, cílení, wording či strukturu klíčových slov pro jednotlivé reklamní skupiny a kampaně.
Tady však naše práce ani zdaleka neskončila. Stanovené cíle bylo třeba promítnout i do nastavení cílů v Google Analytics a následně je přenést i do Google Ads, tak abychom na základě atribučních modelů dokázali vyhodnotit úspešnost kampaní a plnění cílů stanovených klientem.
Vysoké procento uživatelů však po první návštěvě webu většinou neskončí na seznamu spokojených zákazníků. Proto je důležité myslet i na remarketing, který nám pomáhá opětovně oslovit uživatele, kteří na webu byli, vykonali určitou akci anebo se „zasekli“ v určitém bodě nákupního procesu. Takovým způsobem umíme i ty nerozhodné „potlačit“ k našemu cíli – prodaj.
PPC kampaně máme opravdu rádi, a tak jako se i zahrádkáři starají o svůj záhon i my se staráme o kampane našich klientů. Jejich pravidelnou optimalizací, A/B testováním a zpětnými analýzami.