Autobazar s nadupanými auty a webem

@AUTOPOPRAD
  • #Web
  • #PPC
  • #Social

AUTOPOPRAD je ve svém regionu známá a respektovaná firma. Jejich kvalita a komunikace s klienty jim pomohly přežít i náročné Covidové období a po něm se dokonce opět vrátili k předpandemickému růstu.

Protože nechtěli, aby jejich vliv zůstal omezený pouze na regionální úroveň, rozhodli se svěřit správu jejich nového webu s některými specifickými funkcemi do našich rukou. Líbí se nám odvážní klienti, kvalitní auta i weby, které fungují hladce, takže dohoda je na stole!

Jednou z nejdůležitějších charakteristik dobrého webu současnosti je něco, co mnozí klienti stále nedokážou dostatečně ocenit. Protože více než 80 % lidí navštíví webovou stránku poprvé právě přes smartphone, často právě tato zkušenost rozhodne o tom, zda se potenciální klient vrátí.

O tomto marketingovém principu víme už dávno, a proto jsme si dali záležet, aby všechno běželo hladce, aby byly důležité údaje dostatečně čitelné a aby všechny klikatelné prvky vedly člověka ke správným informacím. Je to spousta malých změn, které dokážou přinést velký výsledek.

Pro web jsme využili barevnou kombinaci přímo z loga a doplnili ji jemnými přechody. Stránka tak získala nenucený, ale příjemný design a zároveň je velmi jednoduchá na orientaci. Všechny prvky byly navrženy s ohledem na responzivní využití.

Na webu jsme se rozhodli v přiměřeném množství využívat i videa, ale udělali jsme to způsobem, který dosud nebyl úplně běžný – použili jsme tzv. „story“ formát 9:16, tedy video na výšku. Díky tomu jsou videa zajímavá a poutavá i při prohlížení na smartphonu.

Segment, ve kterém klient podniká, je dynamický. Auta se mění doslova na denní bázi. Proto jsme se dohodli, že komunikaci rozdělíme na dvě části. My se budeme starat o výkonnostní kampaně, zatímco pravidelné publikování nových aut zůstane na klientovi.

Díky tomu nám zůstal dostatek času a prostředků, abychom mohli vytvořit systematickou strukturu kampaně zaměřenou na přítok nových „leadů“ (potenciálních zákazníků, kteří odeslali formulář). Čas nám ukázal, že to bylo výborné rozhodnutí.