Legionářská 1319/10
779 00 Olomouc
E-shop pro jazykovou školu je příjemná záležitost. Víme, co lidé hledají, máme přesný a jasný seznam produktů a tvoříme několik jazykových mutací. Tak vypadal tento projekt ve zkratce. A po jeho skončení jsme se téměř celá firma přihlásili na nějaký cizí jazyk. 🙂
Obvykle to začíná opatrným prvním setkáním, kde se navzájem oťukáme. Klient chce vědět, jestli jsme skutečná firma s reálnými zaměstnanci, my zjišťujeme, jak klient komunikuje a zda je otevřený našim nápadům. Pokud všechno jde podle plánu, na konci je důvěra a uctivé podání rukou.
Ale pokud jdou věci opravdu dobře, s některými klienty si po skončení projektu tykáme a při setkání si povídáme o běžných věcech, o tom, co děláme. Tehdy víte, že klientovi se líbil nejen obsah, ale také forma spolupráce. Tak, jak to bylo i v tomto případě.
E-shop jsme tvořili pro jazykovou školu Target. Jak už slovo e-shop napovídá, zákazník si na něm vybírá z řady jazykových kurzů, které lze filtrovat podle různých parametrů – ať už podle samotného jazyka, nebo věku studenta, místa studování a dalších. Jednou z „frajeřin“ tohoto e-shopu jsou i zařazovací testy, které si klient vyžádal.
Přes tyto testy umí budoucí student zjistit svůj level ovládání daného jazyka, aniž by se setkal s lektorem. Testy se skládají z různých otázek a úkolů. Po úspěšném dokončení testu se vygeneruje certifikát s výsledkem a po případném přihlášení se na jazykový kurz umí správce bez problémů zařadit klienta do správné skupiny.
E-shop je napojen na více externích aplikací: