hluboky dvur hruba voda projekty bricks agency

Resort Hrubá Voda

@Resort Hrubá Voda
  • #Social

“Resort Hrubá Voda. Místo, do kterého se zamilujete.”

Získat klienta jako je Hrubá Voda, je hned dvojnásobné vítězství. Produktem je totiž nádherné rekreační místo nejen pro lyžaře, ale pro všechny, kteří mají rádi přírodu v jakémkoliv ročním období. A kromě toho je klient skvělý člověk, se kterým je radost komunikovat a spolupracovat. Teď už zůstává jen naplnit cíle, které jsme si stanovili. Pojďte se mrknout na naši spolupráci s Resortem Hrubá Voda. 

Kdo je klientem: 

Resort Hrubá Voda je široký pojem. Kromě hotelu Hluboký dvůr se pod tímto resortem skrývá několik dalších míst a aktivit, které zde lze podniknout. V již zmiňovaném hotelu najdete bohaté wellness i s venkovním zázemím využitelné po celý rok. Krom toho tady se tady dá podniknout hned několik aktivit v letní i v zimní sezóně. 

V létě můžete využít bobovou dráhu, vyjížďku na koních, minigolf, lanové centrum, procházky v přírodě, Hrubíkovu naučnou stezku nebo si udělat výlet na stezku v korunách stromů. 

V zimě si zde můžete půjčit snowboard či lyže, koupit si skipas a vyrazit na sjezdovku sami nebo s instruktorem. Hrubá Voda nabízí čtyřsedačkovou lanovku a tři vleky včetně moderního dětského pásu pro nejmenší a to v rámci 4 sjezdovek. 

Na čem spolupracujeme: 

Resort Hrubá Voda bojuje se známým problémem kvalitních ubytovacích zařízení: “Naše služby jsou mimořádně kvalitní a prostředí nádherné, ale ví o nás příliš málo lidí.” Proto se jim staráme o sociální sítě, kde tvoříme obsah na Facebook s možností placené propagace, kterou klient využívá. 

Tvoříme pro něj též reklamu ve vyhledávací síti a remarketingovou reklamu v rámci inzertní sítě Google Ads. Jsme mu k dispozici i při dalších službách, jako jsou příležitostní offline grafické materiály a podobně.

Strategie komunikace: 

Při nastavování strategie jsme se na základě informací od klienta měli o co opřít. Primární a sekundární cílová skupina tedy byla definovaná poměrně přesně. Bylo však důležité posilnit a sjednotit vizuální vnímání korporátních prvků a signálů značky zákazníka. 

Vizuální identitu jsme převzali z existujícího webu a dotvořili jsme ji tak, aby fungovala i v rámci sociálních sítí a dalších kanálů. Sympatické pastelové barvy jsou dalším z příjemných signálů značky, kterými oslovuje veřejnost a zve ke strávení několika dní v tomto příjemném prostředí.