Legionářská 1319/10
779 00 Olomouc
Získat klienta jako je Hrubá Voda, je hned dvojnásobné vítězství. Produktem je totiž nádherné rekreační místo nejen pro lyžaře, ale pro všechny, kteří mají rádi přírodu v jakémkoliv ročním období. A kromě toho je klient skvělý člověk, se kterým je radost komunikovat a spolupracovat. Teď už zůstává jen naplnit cíle, které jsme si stanovili. Pojďte se mrknout na naši spolupráci s Resortem Hrubá Voda.
Resort Hrubá Voda je široký pojem. Kromě hotelu Hluboký dvůr se pod tímto resortem skrývá několik dalších míst a aktivit, které zde lze podniknout. V již zmiňovaném hotelu najdete bohaté wellness i s venkovním zázemím využitelné po celý rok. Krom toho tady se tady dá podniknout hned několik aktivit v letní i v zimní sezóně.
V létě můžete využít bobovou dráhu, vyjížďku na koních, minigolf, lanové centrum, procházky v přírodě, Hrubíkovu naučnou stezku nebo si udělat výlet na stezku v korunách stromů.
V zimě si zde můžete půjčit snowboard či lyže, koupit si skipas a vyrazit na sjezdovku sami nebo s instruktorem. Hrubá Voda nabízí čtyřsedačkovou lanovku a tři vleky včetně moderního dětského pásu pro nejmenší a to v rámci 4 sjezdovek.
Resort Hrubá Voda bojuje se známým problémem kvalitních ubytovacích zařízení: “Naše služby jsou mimořádně kvalitní a prostředí nádherné, ale ví o nás příliš málo lidí.” Proto se jim staráme o sociální sítě, kde tvoříme obsah na Facebook s možností placené propagace, kterou klient využívá.
Tvoříme pro něj též reklamu ve vyhledávací síti a remarketingovou reklamu v rámci inzertní sítě Google Ads. Jsme mu k dispozici i při dalších službách, jako jsou příležitostní offline grafické materiály a podobně.
Při nastavování strategie jsme se na základě informací od klienta měli o co opřít. Primární a sekundární cílová skupina tedy byla definovaná poměrně přesně. Bylo však důležité posilnit a sjednotit vizuální vnímání korporátních prvků a signálů značky zákazníka.
Vizuální identitu jsme převzali z existujícího webu a dotvořili jsme ji tak, aby fungovala i v rámci sociálních sítí a dalších kanálů. Sympatické pastelové barvy jsou dalším z příjemných signálů značky, kterými oslovuje veřejnost a zve ke strávení několika dní v tomto příjemném prostředí.