E-shop s kousky od výmyslu světa

@Fartex
  • #Eshop
  • #Social
Klient potřeboval pro svůj obchod s oblečením prémiových značek kvalitní e-shop. Líbily se mu naše předešlé reference, a tak nás oslovil. Něco chtěl změnit, něco zachovat, něco nechal na nás. Jak to dopadlo?  

Dnes už skoro nenajdete člověka, který aspoň jednou v životě nenakoupil online. Proto většina podnikatelů funguje i formou e-shopu. Díky nim si zákazník může produkt koupit z pohodlí domova. 📦

A proto se i náš další klient – obchod s oblečením Fartex – rozhodl ke svým kamenným prodejnám přidat takovou možnost. Chtěl totiž nabídnout své produkty celému Slovensku bez nutnosti otevírat další kamenné prodejny.

Fartex měl web už i předtím; celé fungování, vizuál a dokonce i marketingovou komunikaci však chtěl postavit na novém základě a začít dělat věci takzvaně „od píky“. Kromě toho měl poměrně jasnou představu o některých funkcích na webu – zbytek byl v našich rukách. 🙌

Není třeba udělat hodně, ale je třeba to udělat dobře

Při tvorbě kvalitního e-shopu není důležitá kvantita, ale kvalita. Když víte, jak to udělat, tak vůbec nemusíte dělat hodně. Stačí postavit kvalitní základ: teda funkční a přehledně uspořádaný CMS systém, ve kterém se klient bude lehce orientovat, a na druhé straně vizuálně i funkčně zajímavě navrhnutý front-end, teda viditelnou část stránky, kterou navštěvují zákazníci. Díky zkušenostem z předešlých projektů je to vždy o něco lehčí a rychlejší a na druhé straně nám zůstává více času na vyšperkování a „dobroušení“ všech ostrých hran na webu.

  • Fakturace integrovaná přímo v e-shopu
  • Napojení na externí skladový systém – ANsystems

K tomu je třeba ještě připočítat důsledné dotažení responzivity (teda dosáhnout toho, aby se web na různých obrazovkách, uhlopříčkách a zařízeních vždy zobrazil v nejvhodnější verzi) a můžete spouštět. 🏁 Výsledkem je maximálně funkční e-shop, pro který rozbíháme i komunikaci na sociálních sítích. 📱

Tam jsme opět dostali poměrně volnou ruku, a tak jsme mohli celkovou komunikaci z pohledu cílení, rozpočtů, vizuálu i reklamních textů připravit tak, aby měla co největší efekt. Jestli vás zajímá, jak to dopadlo, sledujte náš Facebook Bricks Agency, zanedlouho se to určitě dozvíte.

Potřebujete něco podobné i vy? Ozvěte se nám, těšíme se na vaši značku. ✌️