I tepelné systémy potřebují kvalitní web a reklamu

@Cetete
  • #Web
  • #PPC
  • #Social
Dobře udělaný web a marketingová komunikace pomáhá v každé oblasti: Zda prodáváte květiny, koupelnové obklady, pobyty nebo... nebo třeba tepelná čerpadla a fotovoltaiku.

Web: pravidelně optimalizovaný poptávkový formulář je výhra

Udělat pěkný web dnes už není velká věda. Behance, Pinterest, Awwwards… klienti si dnes dokážou sami najít to, co se jim líbí a co sedí jejich vkusu. Potud je všechno OK. Jiná věc je však použitelnost webu – pokud totiž potřebujete zpracovávat poptávky od klientů, k jejich přitažení vám pěkný web postačí, ale k jejich udržení už bude krátký.

Klient nám totiž hned při první konzultaci prozradil svůj hlavní problém: potenciální zákazníci až příliš často do poptávkového formuláře napíší pouze větu typu: „Chtěl bych fotovoltaiku“, ale bez dalších důležitých informací. 🤷🏻‍♂️ V konečném důsledku se jim tak klient musí opět ozvat, protože web mu v tomto dosud moc nepomáhal.

Proto jsme se při řešení tohoto projektu s klientem dohodli na pravidelné optimalizaci poptávkového formuláře na základě vzniklých problémů během komunikace. A už po krátké době přišly první výsledky – na základě nedorozumění v rámci formuláře jsme byli požádáni, abychom naprogramovali systém výběru jednotlivých kategorií au každé hned vyskočil požadavek na základní údaje (věřili byste, že například u fotovoltaiky je prvním důležitým údajem velikost a orientace 🧭 střechy?).

Po doprogramování se účinnost těchto řešení ukáže zpravidla do měsíce. A také se ukazuje. Klient přišel po měsíci s tím, že je spokojen s křivkou růstu poptávek… a že má nové nápady pro optimalizaci poptávkového formuláře. 😎

A taková práce nás baví – netváříme se, že po naprogramování webu je vše vyřešeno. Dlouhodobé hledání řešení a optimalizace ve prospěch klienta, to je to, co nám jde. A co přináší výsledky. 📊